MENIU

miercuri, 28 martie 2012

SUPĂ CREMĂ DE BROCOLI

                                                Ingrediente

  • 500 gr brocoli
  • 2 cepe mari
  • sare
  • piper
  • 3 linguri ulei
PREPARARE: 
 
Am desfacut brocoli in buchetele mici si l-am pus la fiert in apa cu un praf de sare. Ceapa am curatat-o, am spalat-o si am taiat-o solzisori, am calit-o bine in 3 linguri de ulei.Cand brocoli a fost gata fiert l-am scurs si am pastrat apa in care a fiert.Brocoli impreuna cu ceapa le-am maruntit cu mixerul vertical, am adaugat sare si piper dupa gust, am pus din nou pe foc am lungit cu o parte din apa in care a fiert brocoli si am lasat sa dea in 2-3 clocote. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Buna! Acest mesaj va fi afisat in pagina dupa ce va fi acceptat de administrator.Multumesc de vizita!!!